Меню сайту











ІНФОРМЕРИ

Погода
Погода у Чигирині

волог.:

тиск:

вітер:


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

20.07.2015 Інформація про діяльність Центру надання адміністративних послуг при Чигиринській райдержадміністрації

   

Центр надання адміністративних послуг

     

Інформація про діяльність Центру надання адміністративних послуг при Чигиринській райдержадміністрації та проблемні питання, які виникають в процесі функціонування


     Центр надання адміністративних послуг при Чигиринській райдержадміністрації (далі - ЦНАП) утворено розпорядженням райдержадміністрації від 30.10.2013 року № 187.

     Програмою реформування системи надання адміністративних послуг в Чигиринському районі на 2013-2015 роки, затвердженою рішенням районної ради №27-2/VI від 08.08.2013 року, на створення ЦНАПу передбачено кошти в сумі 143 497 грн.

     Із державного бюджету для забезпечення функціонування ЦНАПу виділено кошти в сумі 68290 грн., зазначені кошти використані повністю для закупівлі меблів та оргтехніки.

     При створенні ЦНАПу для його розміщення було виділено частину приміщення площею 122 кв.м, яке у свій час належало військовому комісаріату, але враховуючи ситуацію, яка склалася в країні, виникла необхідність розширення приміщень військових комісаріатів для забезпечення мобілізаційних заходів. Тому на усну вимогу військового комісара району було передано приміщення ЦНАПу для потреб військкомату.

     Приміщення, до якого перенесено ЦНАП знаходиться на балансі відділу освіти райдержадміністрації. Будівля розташована в центральній частині міста, на відстані 50 м від приміщення знаходиться зупинка громадського транспорту, наявна безкоштовна стоянка для паркування автомобільного транспорту, поруч відділення Ощадного банку, Райффайзен Банку Аваль, Приватбанку, а також магазин з продажу канцелярських товарів.

     ЦНАП розташовується в двох суміжних кабінетах загальною площею 36 кв. м., які об’єднано в єдиний простір. В зв’язку із невідповідністю приміщення вимогам Регламенту Центру надання адміністративних послуг і і відповідно неможливістю його нормального функціонування постало питання про розширення площі. Спільними зусиллями і дякуючи порозумінню колективу відділу освіти райдержадміністрації на чолі з начальником дане питання було вирішено. Станом на 17.07.2015 відділом освіти райдержадміністрації виділено для користування ЦНАПу ще один кабінет площею близько 30 кв. м, розміщений поруч з раніше наданими. Також використовується частина коридору загального користування для розміщення інформації про ЦНАП.

     На вході розміщено інформаційну вивіску з назвою ЦНАПу. В середині приміщення наявні інформаційні стенди з контактними телефонами та електронною адресою, графіком роботи, переліком адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, бланками заяв та зразками їх заповнення.

     До основних адміністративних послуг, щонайчастіше надаються через ЦНАП при Чигиринській райдержадміністрації, слід віднести:

     1.Здійснення повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів.

     2. Надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам.

     3.Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

     4.Надання дозволу на розробку проекту землеустрою (технічної документації) щодо відведення земельної ділянки із земель державної власності.

     5. Видача рішення про надання у власність, постійне користування або в оренду земельної ділянки, що перебуває у державній чи комунальній власності.

     6. Видача посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім’ї.

     7. Реєстрація громадського об’єднання.

     8. Оформлення та видача паспорта громадянина України.

     9. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

     10. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

     11. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

     12. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

     13. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

     14. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

     15. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

     16. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

     17. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
1) витягу з Державного земельного кадастру про:
- землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;
- обмеження у використанні земель ;
- земельну ділянку;
2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.

     18. Видача довідки про:
1) наявність та розмір земельної частки (паю);
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

     19. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

     20. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

     21. Подання декларації про відходи.

     22. Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності:
1) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів, у тому числі військового та оборонного призначення;
2) експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі;
3) дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
4) дозвіл на спеціальне водокористування;
5) дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами;
6) рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності;
7) експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об'єктів), що здійснюють виробництво харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та для агропродовольчих ринків;
8) дозвіл на проведення заходів із залученням тварин;
9) експлуатаційні дозволи для потужностей (об'єктів):
- з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
- з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

     За I півріччя 2015 року адміністратором ЦНАП надано 2820 документів дозвільного характеру як результат надання адміністративних послуг, в середньому за місяць - 470, відмовлено у наданні 52 адміністративних послуг, з них 1 документ дозвільного характеру, зареєстровано 3 декларації, надано 567 консультацій, з них 2 - щодо видачі документів дозвільного характеру.

     Та, у зв’язку з набранням чинності розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», значно збільшилась кількість послуг, що надаються через ЦНАП, тому виникає потреба у збільшенні штатної чисельності адміністраторів ЦНАПу.

     Важливим для забезпечення виконання вказаного вище розпорядження Кабміну є укомплектування додатковими штатними одиницями адміністраторів, що при нинішньому скороченні штатних розписів райдержадміністрацій є досить складним питанням. Згідно попередніх розрахунків штатна чисельність адміністраторів ЦНАПу повинна становити від 4 до 6 осіб. На сьогодні у ЦНАПі працює 1 особа на посаді завідувача, що фактично виконує обов’язки і завідувача і адміністратора, який знаходиться у відпустці по вагітності та пологах.




Переглянуто: 364  
  • 27.04.2015 Стан надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг при Чигиринській райдержадміністрації
  • 30.10.2014 Змінилась адреса Центру надання адміністративних послуг при Чигиринській райдержадміністрації
  • Кількість адміністративних послуг, які можна отримати через Центр надання адміністративних послуг, збільшується
  • 03.04.2014 Стан наданняадміністративних послуг в Чигиринському районі
Зворотній зв'язок з владою!
«Гаряча» телефонна
лінія голови райдержадміністрації:
(0230) 2-56-04
З метою оперативного реагування
на звернення підприємців, при Черкаській обласній державній адміністрації запроваджено «гарячу лінію» з питань корупційних діянь в місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах.

Контактний телефон (0472) 36-11-00
ОФІЦІЙНІ САЙТИ ОРГАНІВ ВЛАДИ










КАЛЕНДАР
«    Сентябрь 2016    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
  1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30